CHROMEBOOK 2020-2021 IKASTURTEA

- Marrubien eguerrezko kaxa
- Burnizko iltze bat
- Alanbre bat
- Tónica lata bat interruptore moduan erabiltzeko eta pila heltzeko ere
- Petaka pila bat
- Kristalezko pote baten tapa
- Kableak
- Eskuaira

BERROGEIALDIAN 1. MAILAKO IKASLEEK EGINDAKO BIDEOA

PRENTSA TAILLERRA

HEMEN PRENTSA TAILERREKO IKASLEEK EGINDAKO LANA .19-20 IKASTURTEAN

FORMACION PROFESIONAL. PREMATRICULA

1: El plazo de prematrícula en Formación Profesional es del 1  al 19 de junioOn line, hasta el 19 ( https://www.euskadi.eus/eusko-jaurlaritza/hezkuntza-saila/ )
  Para hacerla de modo presencial, hay que  tener en cuenta el horario de secretaría del centro correspondiente.
 Adjunto  os envío la información  del proceso de admisión  en FP: (Es necesario conocerlo para consultar las listas en las fechas señaladas.)

2.  Hay que tener en cuenta  que se hace una única solicitud, donde hay que poner por orden de preferencia  6-8  ciclos/centros ( Si no se  obtiene plaza en         el  1,  se pasa al segundo,,, por eso es necesario   pedirlos)
3. Los  Centros de Formación Profesional de  la comarca de Tolosa, han editado  una serie de vídeos para dar a conocer a  los alumnos y alumnas  y a vosotros, padres y madres los diferentes ciclos y los centros donde se imparten.
En este momento el alumnado tiene que tomar una decisión importante, y es necesario  tener información de la oferta  educativa que hay en la comarca.
Ya que no ha sido  posible visitar los centros, es importante que le dediquen  un tiempo al visionado de los vídeos.

LGTBI FOBIAREN KONTRAKO HILABETEA

Hezkidetza taldetik, LGTBi fobiaren kontrako hilabete artistikoan parte hartzera gonbidatzen zaituztegu. Hezki-testa online izango da (klik egin argazkian informazio gehiago eskuratzeko). Horretaz gain zuek sortutako bideo, abesti, artelan.eta argazkiak bidaltzera animatzen zaituztegu.
Hezki-testaren erantzuna zein zuen abesti, bideo eta argazkiak hezkidetza@erniobea.eus helbidera bidali.

Animatu zaitezte, sari polittak egongo dira!!
HEZKIDETZA

INIKA IRAKASLEAK

ARGIA ALDIZKARIA : ERNIOBEA BHIko ZUZENDARIARI EGINDAKO ELKARRIZKETA

Maiatzeko Argia aldizkarian Olatz Zumetari, Erniobea BHIko zuzendaria, egindako elkarrizketa argitaratu dute.
Bertan, gure ikastetxeak egoera berri honi nola erantzun dion azaltzen da: Egin beharreko aldaketa metodologikoak, eskolaren kezka nagusiak,  eskola komunitate osoak egoera berria egokitzeko egin duen ahalegina, etab.
ERREPORTAIA IRAKURTZEKO : https://www.argia.eus/argia-astekaria/2686/erniobea-ikastetxea

Dani Blancoren argazkia

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 41 resultados.