CHROMEBOOK 2020-2021 IKASTURTEA

REUNION CON LAS FAMILIAS

Reunion con las familias de lxs alumnxs del 1. ciclo

De  17:00 a 17:30 el equipo directivo os informara sobre el plan de contingencia del centro y de los proyectos que tenemos en marcha , y a continuacion os reunireis con los tutores en las aulas  que os informara sobre el inicio de curso.

• Los grupos de 1DBH A-B-C y  D tendran la reunion el lunes 28 de septiembre .
  •  Los grupos de 1DBH E y 2DBH tendran la reunion el martes 29 de septiembre.

Reunion con las familias de lxs alumnxs del 2. ciclo

A las  17:00 el equipo directivo os informara sobre el plan de contingencia del centro y de los proyectos que tenemos en marcha , y a continuacion os reunireis con los tutores en las aulas  que os informara sobre el inicio de curso.

• 3 ESO  tendran la reunion el lunes 5 de octubre .
  • 4. ESO tendran la reunion el martes 6 de octubre

CIRCULARES INICIO DEL CURSO 2020-2021

ARGIA ALDIZKARIA : ERNIOBEA BHIko ZUZENDARIARI EGINDAKO ELKARRIZKETA

Maiatzeko Argia aldizkarian Olatz Zumetari, Erniobea BHIko zuzendaria, egindako elkarrizketa argitaratu dute.
Bertan, gure ikastetxeak egoera berri honi nola erantzun dion azaltzen da: Egin beharreko aldaketa metodologikoak, eskolaren kezka nagusiak,  eskola komunitate osoak egoera berria egokitzeko egin duen ahalegina, etab.
ERREPORTAIA IRAKURTZEKO : https://www.argia.eus/argia-astekaria/2686/erniobea-ikastetxea

Dani Blancoren argazkia

LGTBI FOBIAREN KONTRAKO HILABETEA

Hezkidetza taldetik, LGTBi fobiaren kontrako hilabete artistikoan parte hartzera gonbidatzen zaituztegu. Hezki-testa online izango da (klik egin argazkian informazio gehiago eskuratzeko). Horretaz gain zuek sortutako bideo, abesti, artelan.eta argazkiak bidaltzera animatzen zaituztegu.
Hezki-testaren erantzuna zein zuen abesti, bideo eta argazkiak hezkidetza@erniobea.eus helbidera bidali.

Animatu zaitezte, sari polittak egongo dira!!
HEZKIDETZA

INIKA IRAKASLEAK