DBH1. MAILAKO IKASLEEK PLASTIKAN EGINDAKO POLTSAK

Diseño de Irakaslea MARIAJE LOPEZ

ITSASORA IRISTEN DIREN PLASTIKOAK

2. DBHn "URA"proiektu interdisziplinarrarekin hasi gara aste honetan. Gaiari sarrera emateko, jasangarritasuna eta itsasoetara iristen diren plastikoetaz hitz egitera etorri zaizkigu Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolatik.

Desde Erniobea BHI manifestamos nuestro apoyo a Xuhar y a su familia.

SORTEO DE LA BICICLETA ELECTRICA

EL NUMERO PREMIADO EN EL SORTEO DE LA BICICLETA ELECTRICA HA SIDO EL1267

Herritarrekin eta herriarentzat

BERRIAN argitaratua:

Aiztondo ibarreko ikastetxe publikoek haurra jartzen dute erdigunean, eta bidelagun bihurtzen dira. Hezkuntza proiektu motibagarrien bidez, etorkizunerako tresnak emango dizkiete, naturarekiko harreman zuzenean jorratzen diren ikas proiektuen bidez. Irakurri

TALLER DE PELOTA

Aurten , beste urte batez, 1.DBHko ikasleek pilota tailerra egin dute.

Gustora eta pozik aritu dira.

Baga Biga Higa_Mikel eta Eñaut

Hoy hemos recibido la visita de los cantautores Mikel Markez y Eñaut Elorrieta. L@s alumn@s de DBH4 han conocido los entresijos de la canción vasca gracias a las explicaciones ofrecidas por estos dos artistas. Además, han cantado varias canciones populares para deleitar a nuestros oídos. Ha sido precioso, ¡bravo, Eñaut y Mikel!