CHROMEBOOK 2020-2021 IKASTURTEA

DBH3.MAILAKO IKASLEEN TEKNOLANAK

Txillida eskultorearen obrak landuz, “Txillidaren argiak eta itzalak” erakusketa birtuala antolatu dugu DBH3ko ikasleekin. Eskultura bakoitzari, robotikaren laguntzaz, argia eta/edo mugimendua sartu diogu. Gainera ikasle bakoitzak eskultura baten maketa, bistak, 3Da eta QR kodea sortu behar izan ditu eta guzti horrekin Txosten Tekniko bat sortu du.

Hemen duzue museoa bixitatzeko estekahttps://labur.eus/GRMq1

2021-2022 IKASTURTEKO AURREMATRIKULA

2021-2022 ikasturteko aurrematrikula egiteko epea urtarrilaren 18tik urtarrilaren 29ra arte izango da.

LH 6-ko guraso bilerak hurrengo astean izango dira, 17:30etan:

• Astelehena 25, Fleming eta San Millan
  • Asteartea 26, Pello Errota eta Larraul
  • Osteguna 28, Otaño, Alkiza eta Aduna

Amasa-Villabonako Udalak karpa bat ezarri du eskolako patioan

Fleming herri eskolako eta Erniobea BHI-ko ikasleen osasuna eta segurtasuna zaintzeko eta Covid-19aren kontrako prebentzioa hobetzeko helburuarekin ezarri du Amasa-Villabonako Udalak karpa.

Iturria: https://ataria.eus/komunitatea/villabonakoudala/1610886003601-amasa-villabonako-udalak-karpa-handi-bat-alokatu-eta-ezarri-du-arratzaingo-eskolako-patioan

JUSTIZIA PALESTINARRENTZAT

Urrian eta azaroan UNRWA Nazio Batuko erakundeko ordezkaria gurean izan da (BALIO ETIKOAK ikasgaietako saioetan) palestinar errefuxiatuen  bizi baldintzen berri emanez.
Saio horien ondorioz, bideo hauek grabatu ditugu, Asmoa ikasitakoa munduan zehar zabaltzea eta Palestinarrentzat justizia aldarrikatzea da.

IPUIN LEHIAKETA: TEODORO HERNANDORENA

Aurtengo Teodoro Hernandorena ipuin lehiaketa gure ikaslea den Gorka Roblesek irabazi du "Infernua norberaren baitan" lanarekin.
Zorionak!!!!

EUSKARA EGUNA

BA DATOR EUSKARA EGUNA ERNIOBEARA!!!!!

GUZTIOK ELKARREKIN !

BIHOTZAK EUSKARAREKIN!!!!