ITSASORA IRISTEN DIREN PLASTIKOAK

2. DBHn "URA"proiektu interdisziplinarrarekin hasi gara aste honetan. Gaiari sarrera emateko, jasangarritasuna eta itsasoetara iristen diren plastikoetaz hitz egitera etorri zaizkigu Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolatik.

Erniobea BHItik Xuhar eta bere sendiari gure babesa adierazten diegu. Animo Xuhar, zurekin gaude!!

BIZIKLETA ELEKTRIKOAREN ZOZKETA

Biziklera elektrikoaren zozketako zenbaki saritua 1267

Herritarrekin eta herriarentzat

BERRIAN argitaratua:

Aiztondo ibarreko ikastetxe publikoek haurra jartzen dute erdigunean, eta bidelagun bihurtzen dira. Hezkuntza proiektu motibagarrien bidez, etorkizunerako tresnak emango dizkiete, naturarekiko harreman zuzenean jorratzen diren ikas proiektuen bidez. Irakurri

PILOTA TAILERRA

Aurten , beste urte batez, 1.DBHko ikasleek pilota tailerra egin dute.

Gustora eta pozik aritu dira.

Baga Biga Higa_Mikel eta Eñaut

Gaurkoan Mikel Markez eta Eñaut Elorrieta kantautoreen bisita izan dugu ikastetxean. DBH4-ko ikasleek euskal kantagintzaren nondik-norakoak ezagutu dituzte bi artista hauek emandako azalpenei esker. Horrez gain, hainbat abesti ezagun ere abestu dituzte gure belarrien gozagarri. Ederra izan da, bejondeizuela, Eñaut eta Mikel!

Osasun larrialdietan, lehen laguntzak

Urtarrilaren 31n, DBHko 4. mailako ikasleek, Villabonako Osasun zentroko profesionalen laguntzarekin,  “ Osasun larrialdietan, lehen laguntzak” tailerrak egin zituzten.

Hasiera batean, oinarrizko ekintzak zeintzuk diren,  eta ohiko egoera batzuk aztertu  dituzte:   arnasbideetako buxadura, konbultsioa, kanporanzko odoljarioak, zauriak, erredurak…. kasu bakoitzean sorospena edo laguntza nola eman  ikasteko..

Ondoren, talde txikietan,  bihotz-biriketako bizkortzea (BBB) , Heimlichen maniobra….teknikak praktikatu dituzte, medikuek eta erizainek,   institutura  ekarritako osasun-materialarekin

EMAKUMEAK ZIENTZIAN

ANIMATU ETA PARTE HARTU!!!!!!!!

KONTSULTATU PROGRAMA