HEZKUNTZA DIGITALEKO TAILERRA

DBH2. mailako ikasleekin hezkuntza digitaleko tailerra  bat burutu dugu maksorisekin

Tailerraren helburua teknologiaren erabilera kontzientea, segurua eta osasungarria sustatzea da. Online munduan adingabeen babesa sustatzea eta mundu digitalean bizikidetza eta tolerantzia bermatzea ere bilatzen dugu. Garrantzitsua da nerabeek kontuan hartzea teknologia hori behar bezala ez erabiltzearen ondorioak.

DBH1. MAILAKO IKASLEEK PLASTIKAN EGINDAKO POLTSAK

Diseño de Irakaslea MARIAJE LOPEZ

ITSASORA IRISTEN DIREN PLASTIKOAK

2. DBHn "URA"proiektu interdisziplinarrarekin hasi gara aste honetan. Gaiari sarrera emateko, jasangarritasuna eta itsasoetara iristen diren plastikoetaz hitz egitera etorri zaizkigu Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolatik.

Erniobea BHItik Xuhar eta bere sendiari gure babesa adierazten diegu. Animo Xuhar, zurekin gaude!!

BIZIKLETA ELEKTRIKOAREN ZOZKETA

Biziklera elektrikoaren zozketako zenbaki saritua 1267

Herritarrekin eta herriarentzat

BERRIAN argitaratua:

Aiztondo ibarreko ikastetxe publikoek haurra jartzen dute erdigunean, eta bidelagun bihurtzen dira. Hezkuntza proiektu motibagarrien bidez, etorkizunerako tresnak emango dizkiete, naturarekiko harreman zuzenean jorratzen diren ikas proiektuen bidez. Irakurri